Nöjd Kund

Nöjd Kund.

Så här definierar vi på ahlmark affärsstöd en Nöjd Kund.

Vårt mål är alltid att ni skall vara Nöjd Kund. Vi bygger därför våra leveranser på följande delar.

R

Rekommendation

Nöjd Kund innebär att ni

gärna rekommenderar oss. Tack vare det vi levererar till er och den relation vi skapar och förtjänar i affärsförhållandet med er som kund.

P

Partnerskap

Vi arbetar för att vi skall känna ett partnerskap mer än ett kund - leverantörsförhållande. Att vi arbetar för er och ert företags bästa och har utbyte av varandra..

A

Affärsmässighet

Allt vi levererar skall syfta till affärsmässig nytta för er som kund. För att ni skall hamna i en ännu bättre position tillsammans med oss än vad ni var i innan affärsförhållandet startade.

K

Kommunikation

Bra, effektiv och lösnings-orienterad kommunikation är också mycket viktigt för oss i våra affärsförhållanden. Vi skall tillsammans använda er och vår tid på ett smart sätt.

K

Kvalitet Leverans

Det vi skapar förväntningar om att leverera skall vi också leverera. Med god kvalitet och på utlovad tidpunkt. För att ni skall vara en Nöjd Kund till oss.

"If you think it's expensive to hire a professional, wait until you hire an amateur"

 

Vill du veta mer om oss?

Prenumerera kostnadsfritt på

FOKUS Affärsinfo

Följ oss på sociala medier

Post och fakturaadress:

Ahlmark Affärsstöd AB

Tynäsgatan 12

652 16 Karlstad

Kontakt:

Tele: +46 (0)70 35 95 400

info@ahlmarkaffarsstod.se

www.ahlmarkaffarsstod.se

Bolagsuppgifter:

Org.nr: 559039-4739

Säte: Karlstad

Koncern: EK Nordic AB

 

© All rights reserved